20 d’octubre 2021

TROBADA ANUAL DE MODELISTES NAVALS AL "PLA DE SANTA MARIA"

Vista general de la trobada.
17 octubre 2021. Foto: Neus G.

El proppassat diumenge 17 d'octubre, i dins dels actes de la "Fira de Vent" que se celebra anualment al "Pla de Santa Maria", vaig assistir a la 13a trobada de modelistes navals organitzada pel meu amic Joan M.

El "Sírius" aprofitant el poc vent que feia

Vam començar la diada amb un deliciós esmorzar generosament ofert per l'Ajuntament i ens vam aplegar una nodrida representació de modelistes d'arreu de Catalunya amb vaixells de tota mena: de motor, a vela i a rems. Els velers, com el meu "Sírius", no ho vam tenir gaire fàcil per manca de vent; bufava a ratxes suaus i canviants i ens vam haver d’esforçar de valent per aprofitar-les.

Parlaments i entrega de premis de l'alcalde i autoritats
17 octubre 2021. Foto: Neus G.

Cal remarcar la gran afluència de públic; grans i petits van poder admirar els models exposats i votar el que més els agradava. Posteriorment les autoritats del poble van presidir l'entrega de premis als guanyadors, tot agraint la participació dels modelistes obsequiant a cadascun d’ells amb un bonic plat commemoratiu. Com a anècdota cal dir que la barqueta de rems feia tanta gracia, especialment entre la gent menuda, que va ser una de les tres guanyadores.

Finalment, i com a simpàtic colofó de la trobada, vam acabar amb un dinar de germanor en un conegut restaurant de la comarca.